Ejerforeningen Æblehaven

Afstemningsresultat vedr. Plan B – Ordinær generalforsamling

Afstemningen havde flest stemmer for en virtuel ordinær generalforsamling(OGF), så frem det ikke er muligt at afholde OGF fysisk den 27. marts grundet Corona. Som vi tidligere har skrevet, er det dog kun muligt at afholde en virtuel generalforsamling hvis der er enstemmighed omkring det, da vi ikke har indføjet muligheden for virtuel OGF i vores nuværende vedtægter. Der er dog kommet indsigelser mod en virtuel OGF, hvorfor det ikke er en løsningen denne gang.

Tilbage i Plan B er afholdelse af OGF ved fysisk fremmøde i oktober. Bestyrelsen foreslog den 2. okt.. Denne dato er der indvendinger mod. Nogen ønsker at det skal være i uge 42, andre er i mod, da det er den sidste store udlejningsuge i ferieåret. Der er flere der ønsker OGF afholdt efter uge 42, da man derved har mulighed for både at gøre sit hus vinterklar, og deltage i OGF.
Bestyrelsen har ingen præferencer for den ene eller anden dato i oktober. Vi kan sagtens flytte OGF til lørdag den 30. okt. for vores skyld. Hvis der ingen indvendinger er mod den 30. okt., bliver det den dato. Hvis der kommer bare en indsigelse mod den 30. okt., holder vi fast i den 2. okt.

Vi håber på forståelse for ovennævnte, da det som tidligere er skrevet, kan være svært at gøre alle tilfredse.

Vi har i bestyrelsen haft en række virtuelle møder, som fortløbende vil fortsætte frem til det tidspunkt hvor vi senest skal sende diverse materiale til Rønne Revision. Dette er med henblik på den lille mulighed der er for at afholde OGF til tiden. Referat fra alle disse møder, vil som tidligere år, blive udsendt til jer på hjemmesiden uanset om OGF kan gennemføres den 27. marts eller ej.

Bestyrelsen ser frem til en fysisk OGF på et af de givne tidspunkter i 2021, og muligheden for at møde så mange af jer som muligt.

1. Susanne Thomsen

Vi vil gerne gøre indsigelse mod den 30.10.2021, da vi har planlagt efter den 02.10.2021
    Vh. Susanne

Svar
  2. Svend Dupont Larsen

Hej Susanne

Bestyrelsen forstår ikke helt din meget sene indvending mod generalforsamling(OGF) den 30/10? Indvendingen kommer næsten 3 måneder efter at vi har skrevet ud om den 30/10 første gang.

Ikke kun du, men også os i bestyrelsen har været nødt til at flytte planlagte rejse den 2/10, men har flyttet både møder og færge for at imødekomme den 30/10 som flere har ønsket.

Tidslinje for beslutningen om den 30/10:

– 7/2 skriver bestyrelsen et indlæg på hjemmesiden om denne dato og meget mere
    – 9/2 skriver Winnie(Rønne Revision) til alle på mail, og referer til vores indlæg
    – 2/3 ligger der et fyldigt referat fra vores bestyrelsesmøder i januar og februar, og hvor 30/10 er valgt som generalforsamlingsdato, da der ikke har været nogen indvendinger

Bestyrelsen fastholder derfor den 30/10 som ny generalforsamlingsdato.

B.h.

Svar